Intel Extreme Masters 2015

image

Hejo,

Wybrałem się na weekend na IEM xD Nie ma to jak wydać swoje resztki pieniędzy na porządny sprzęt komputerowy 😛 Ogólnie polecam takie eventy, e-sport w Polsce się rozrasta i widok 30 tyś. ludzi w kolejce robi wrażenie. 😛

Może ktoś z Was był? Co fajnego przeżyliście?

Ja np. porobiłem sobie zdjęcia z masą polskich youtuberów i oczywiście zobaczyłem na żywo polskie gwiazdy Counter-strike…

Ooo… „trochę” nie na temat ale teraz rozdziały:

Code Geass v5ch22
Pokemony (z Helheim)

Link

Witamy też nową, młodą piękność Ogarnięty Człowiek. Będzie edytowała dla Was Othello. 😛 również dzisiejsze „pokemony” to Jej zasługa 😛

Z chęcią przyjmę nowych członków!

PS. Nie mam za dużo czasu obecnie, więc strona jest jaka jest. Jak znajdę czas to wszystko uzupełnie. Narazie linki do rozdziałów znajdziecie w aktualkach.

See ya!

Dodaj komentarz