Witajcie~~

image

-Wiesz co? Jednak piszesz aktualke dzisiaj xD fajnie nie?xD

-Haha~ whaaat?

-No piszesz coś o sobie. Że jesteś fajna lubisz kotki i jesteś moją kochanką. Że będziesz się w tej grupie opierdzielać (czyt. edytować) i co tam jeszcze chcesz.

A więc witajcie. Jestem Ogarnięty Człowiek, ale niech was nazwa nie zwiedzie, jestem dziewczyną. Lubię czatować z ludźmi, małe kotki i matematykę, czyli typowa silna niezależna kobieta. A jednak, mam rycerza, ale to tajemna sprawa, więc cii~~. Robię dla was rozdziały, a właściwie to się lenię~~~ tak. Poza tym uwielbiam czekoladę. Jak można nie jeść czekolady?!? Nie da się ;-; Na tym skończę moje rozważania. Bye bye, amigos.

~~~~~~
Wkraczamy w okres czasu gdzie wszyscy przypominają sobie o swoich ocenach i o termianch ich poprawy ;-; Maturzystom został miesiąc przygotowań (tak tak, kochana cosmic-life, do Ciebie kieruję te słowa) i ogólnie nikt nie ma czasu. Uczcie się uczcie bo jeszcze miesiąc i znowu się u nas będzie działo 😛 Dzisiaj rozdziałów brak. 😦 no cóż rozkopane 5 a skończonego ani jednego 😦

Aktualke pisała nowa osóbka, którą powitałem tydzień temu 😛 Muszę mieć kogoś do wykorzystywania nie? 😛 hehe

Do zobaczenia za tydzień! (Tym razem z kilkoma rozdziałami)
~Ast